ΑρχικήVegeterian

Τόφου με λαχανικά, γλυκοπατάτες, γουακαμόλε, πράσινη σαλάτα, προζυμένιο ψωμί. Ένα πολύχρωμο και πολυταξιδεμένο πιάτο, πλούσιο σε υδατάνθρακες, πρωτεϊνες, ασβέστιο, Ω9, βιταμίνες, φυτικές ίνες, που αποτελεί πολύ καλή πηγή ενέργειας και αντοχής, βοηθάει στη μείωση της χοληστερόλης και τη ρύθμιση του ζαχάρου στο αίμα.

Τόφου με λαχανικά:

Ψιλοκόβω 2 κρεμμύδια, 1 πιπεριά φλωρίνης, 2-3 καρότα και τα σοτάρω σε λίγο ελαιόλαδο. Προσθέτω ελάχιστο αλάτι, πιπέρι, θυμάρι και θρούμπι. Μόλις μαλακώσουν προσθέτω 200γρ. τόφου με βασιλικό κομμένο σε μικρά κομμάτια. Μόλις αρχίσει να ροδίζει σβήνω με 1 φλυτζάνι περίπου σόγια σως.

Γλυκοπατάτες:

Τις καθαρίζω και τις κόβω σαν τηγανητές πατάτες και τις τηγανίζω σε λίγο βιολογικό ηλιέλαιο. Εναλλακτικά μπορώ να τις ψήσω στο φούρνο, σε λαδόκολλα αφού τις ραντίσω με λίγο λάδι. Μπορώ να τις αρωματίσω είτε με δεντρολίβανο, είτε με λίγη ρίγανη. Στο τέλος τις βάζω σε απορροφητικό χαρτί, αλατίζω και ραντίζω με λίγη από τη σόγια σως.

Γουακαμόλε:

(συνταγή για ένα μεγάλο μπολ, διατηρείται στο ψυγείο για 3-4 μέρες)

Μια χειμερινή εκδοχή της αγαπημένης μεξικάνικης σαλάτας χωρίς τομάτα. Λιώνω 4-5 πολύ ώριμα αβοκάντο. Στο μούλτι ψιλοκόβω 2 κρεμμύδια, 1 πιπεριά φλωρίνης, προσθέτω 1/2-1 κουταλάκι γλυκού πιπέρι καγιέν (όσο αντέχουμε!) και το χυμό 1 (ή 2) λεμονιού. Τα αναμειγνύω με το λιωμένο αβοκάντο και προσθέτω 1-2 κουταλιές διατροφική μαγιά.

Σερβίρω όλα τα παραπάνω σε ένα πιάτο μαζί με μια πράσινη σαλάτα (εδώ χρησιμοποίησα iceberg και κόκκινη σγουρή σαλάτα με λίγο λεμόνι) και συνοδεύω οπωσδήποτε με προζυμένιο ψωμί ολικής άλεσης!

 

Περισσότερα

Περισσότερα