ΑρχικήVegeterian

Γλυκοπατάτα: μια τροφή ευέλικτη στο μαγείρεμα, πλούσια σε πληθώρα βιταμινών (Β6, D, C), β-καροτένια (πρόδρομο της Α), σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο, αλλά και φυσικά σάκχαρα (που απελευθερώνονται αργά χωρίς να ανεβάζουν το σάκχαρο στο αίμα), την καθιστούν σύμμαχο στη καλή υγεία, το γερό ανοσοποιητικό, την ομορφιά, την αντοχή, αλλά και ενάντια στον καρκίνο. 

Μια πολύ απλή συνταγή είναι οι τηγανητές γλυκοπατάτες. Αλλά επειδή σπάνια τηγανίζω, τις δοκίμασα ψητές. Ακούγοντας Tindersticks (this fire of autumn) εν όψη της συναυλίας τους, τις έκοψα λεπτά μπαστουνάκια και τις μαρινάρισα για 30' σε νερό με αλάτι, σάλτσα σόγιας και δεντρολίβανο. Μετά τις στράγγιξα, τις έριξα στη λαδόκολλα με αλατοπίπερο και τις ράντισα με ελαιόλαδο. Έψησα στους 220 για 30-40' ( βάζω και λίγο το γκριλ αν θέλω να πάρουν χρώμα). Σερβίρω με ψητά μπιφτέκια τόφου με κάπαρη και πιπεριά.

 

Περισσότερα

Περισσότερα