ΑρχικήVegeterian

Είναι πλούσια σε κάλιο, πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη C. Περιέχει πολλά μέταλλα στη φλούδα, αλλά και αντιοξειδωτικά που της δίνουν αντικαρκινικές, αντι-φλεγμονώδεις και αντι-μυκητιακές ιδιότητες. Επίσης η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες βοηθάει στη δυσκοιλιότητα και στη μείωση της χοληστερίνης. Το άμυλο της με τα κρύα του χειμώνα μετατρέπεται σε σάκχαρα και προσδίδει ιδιαίτερη γλυκιά γεύση. Την βρίσκεις σχετικά δύσκολα στην Ελλάδα γιατί θέλει κρύα κλίματα, αλλά αν την συναντήσεις αξίζει να την δοκιμάσεις! 

 

Μετά από μήνες που την έψαχνα,  βρήκα και την δοκίμασα σε δυο πιάτα:

Σούπα καρότων με γάλα καρύδας: καθαρίζω και μαγειρεύω στον ατμό μερικά λευκά και πορτοκαλί καρότα. Οταν μαλακώσουν τα περνάω από το μπλέντερ μαζί με ένα κρεμμύδι και γάλα καρύδας. Τα βάζω σε κατσαρόλα και βράζω προσθέτοντας αλάτι, πιπέρι, τζίντζερ, μοσχοκάρυδο και λίγη δάφνη. Προς το τέλος βάζω και λίγο ελαιόλαδο. 

Ριζότο με λευκά καρότα και μπέικον απο τόφου: καθαρίζω και ψιλοκόβω σε λωρίδες την παστινάκη, κρεμμύδια, πράσα, πιπεριά και το τόφου. Σοτάρω τα λαχανικά μέχρι να μαλακώσουν, σβήνω με λευκό κρασί, προσθέτω το ρύζι και ανακατεύω μέχρι να γίνει διάφανο. Προσθέτω σιγά σιγά ζωμό λαχανικών (ζεστό), αλάτι, πιπέρι, το τόφου και λίγη σάλτσα σόγιας. Μολις μαλακώσει το ρύζι κατεβάζω από τη φωτιά και προσθέτω μία φυτική κρέμα και 2-3 κουταλιές της σούπας νιφάδες διατροφικής μαγιάς (δίνει το άρωμα της παρμεζάνας). 

Περισσότερα

Περισσότερα