ΑρχικήVegeterian

Τα μανιτάρια είναι μία τροφή χαμηλή σε θερμίδες και λίπη, πολύ πλούσια όμως σε πρωτεϊνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, αλλά και πολλές βιταμίνες, εκ των οποίων και τις απαραίτητες για τους ολικούς χορτοφάγους βιταμίνη D και Β12.

Ένα από τα αγαπημένα μου μανιτάρια για ψήσιμο είναι τα πλευρότους. Αν ψηθούν στη φωτιά αποκτούν τόσο τέλεια γεύση και υφή που χρειάζονται μόνο λίγο αλατοπίπερο, μερικές σταγόνες λεμόνι και αν θέλω κάποιο πράσινο αρωματικό, πχ μαϊντανό ή σχοινόπρασσο. Εγώ χρησιμοποιώ μια μαντεμένια γκριλιέρα πάνω στη φωτιά και έχω τέλειο αποτέλεσμα, μέσα σε 4-5 λεπτά και μάλιστα χωρίς λάδια!

Ιδανικός συνδυασμός ένα ρύζι με κουρκουμά και λαχανικά. Προτιμώ το καστανό, το οποίω μουλιάζω, ξεπλένω και βράζω για 15 λεπτά και μετά προσθέτω 1 κουταλάκι κουρκουμά, λίγο αλάτι, πιπέρι, κρεμμύδι, καρότο, μαϊντανό και πιπεριά φλωρίνης, όλα ψιλοκομμένα και τα αφήνω να βράσουν άλλα 10 λεπτά περίπου, μέχρι να μαλακώσουν όλα τα υλικά. Στο τελείωμα μπορώ να προσθέσω και λίγο ελαιόλαδο, αλλά γίνεται ωραίο και χωρίς αυτό.

Στο τέλος σερβίρω με λίγη πράσινη σαλάτα (εδώ είναι η πράσινη σγουρή σαλάτα) με αλάτι, λεμόνι, λάδι και απαραιτήτως 1 φέτα προζυμένιο ψωμί από αλεύρι ολικής άλεσης.

 

Περισσότερα

Περισσότερα